درباره ما
مجموعه ی محصولات ویتاول، برند مادر مکمل های غذایی و دارویی شرکت داروسازی مهبان دارو است که در بازار ایران با شعار Always Well With Vitawell با تلاش تیم حرفه ای و کار آمد ، با هدف ارائه بهترین محصولات مکملی از نظر کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد .
اطلاعات تماس
تهران ، ولیعصر ، بلوار اسفندیار ، پلاک 30 ، ساختمان مهبان
سایت مهبان
Official@vitawell.ir
021-88678994

شرکت داروسازی مهبان دارو به عنوان شرکت داروسازی دانش بنیان

شرکت داروسازی مهبان دارو به عنوان شرکت داروسازی دانش بنیان

شرکت داروسازی مهبان دارو به عنوان شرکت داروسازی دانش بنیان مورد تایید قرار گرفت

امروزه شرکت های دانش بنیان و فناور از پشتوانه های اصلی توسعه و پیشرفت کشورها و نیل به اقتصاد دانش محور شده اند. شرکت های داروسازی دانش بنیان در این راستا با تکیه بر دانش فنی و جوانان دانشمند خود توانسته اند به اهداف بزرگی و تبدیل به دست پیدا کنند.

صنعت داروسازی از جمله صنایع با تکنولوژی بالاو استراتژیک است که کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه می نمایند. در کشور ما نیز از سوی سیاست گذاران این بخش تلاش بسیاری برای توسعه و حمایت از این مجموعه ها  با اقداماتی مانند پشتیبانی های مالی، فعال‌سازی خطوط اعتباری از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی، و برنامه های تسهیلگر و حمایت از صندوق‌های پژوهش و فناوری غیردولتی انجام شده است.

شرکت داروسازی مهبان دارو نیز با تکیه بر دانش و سابقه خود در این زمینه فعال بوده و همواره در جهت پیشرفت گام برداشته است تا به نوعی با ارایه محصولات دانش بنیان در پیشرفت کشور سهیم باشد.

براساس ماده (3) آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، مصوب هیئت محترم وزیران به شماره 141602/ت46513هـ مورخ 91/08/21، آئین‌نامه ای برای ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان به تصویب «كارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا» رسیده است. که شرکتهایی که کالاها و خدمات ارایه شده آنها متقاضی دانش بنیان شدن است باید معیارهای مندرج دراین آیین نامه را داشته باشند تا پس از طی مراحلی که تدوین و تعیین شده است، به عنوان دانش بنیان معرفی گردند.

شرکت دارو سازی مهبان دارو که در سال 1383 تاسیس گردیده ، زیر مجموعه گروه دارویی مهبان می باشد و در زمینه تولید انواع قرص، کپسول و ویال، فعالیت دارد. این شرکت در راستای پیشرفت های بدست آمده و با تکیه بر دانش و تلاش روزافزون دانشمندان خود توانست به عنوان شرکت دانش بنیان مورد تایید كارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان قرار گیرد.

در این تاییدیه آمده است، با توجه به ارزیابی شرکت برا ساس آیین نامه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان مصوب کار گروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و بر مبنای مصوبه کارگروه این شرکت/ موسسه (( مهبان دارو )) از تاریخ ذکر شده (1400/4/28) در فهرست شرکتهای و موسسات مشمول استفاده از مزایای قانونی آن به مدت 3 سال به عنوان شرکت / موسسه دانش بنیان تولیدی نوع 2 تایید گردید.