درباره ما
مجموعه ی محصولات ویتاول، برند مادر مکمل های غذایی و دارویی شرکت داروسازی مهبان دارو است که در بازار ایران با شعار Always Well With Vitawell با تلاش تیم حرفه ای و کار آمد ، با هدف ارائه بهترین محصولات مکملی از نظر کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد .
اطلاعات تماس
تهران ، ولیعصر ، بلوار اسفندیار ، پلاک 30 ، ساختمان مهبان
سایت مهبان
Official@vitawell.ir
021-88678994

مولتی ویتامین و مولتی مینرال چیست

مولتی ویتامین و مولتی مینرال چیست

مولتی ویتامین مینرال چیست ؟

مولتی ویتامین مینرال ها، مکمل هایی هستند که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشند که سبب حفظ سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی می گردد.

این فرآورده ترکیبی از انواع ویتامین های مختلف هستند. که بدن انسان برای زندگی سالم و بهترین عملکرد به ویتامینها و مواد معدنی مختلف نیاز دارد.

چه کسانی قرص مولتی ویتامین مصرف کنند ؟

مولتی ویتامین ها می‌توانند سلامت بدن را به خوبی حمایت کنند و حاوی ترکیبات زیان‌آوری برای بدن نیستند.

 در بسیاری از موارد، مشکلات جسمی و روحی ما می‌تواند به دلیل کمبود یک یا چند ویتامین یا ماده معدنی حاصل شده باشد. قرص های مولتی ویتامین با هدف تامین تمام ویتامین‌ها و ریزمغذی‌های ضرروی بدن تهیه شده‌اند. این مکمل ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی نمی‌توانند از طریق رژیم غذایی روزانه خود نیاز بدن به این ترکیبات ضروری را پاسخگو باشند

شما با استفاده از یک قرص مولتی ویتامین می توانید تمام نیاز های ویتامینی و مواد معدنی که در وعده های غذاییتان وجود نداشته است را جبران کنید، مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی بزرگسالان با 30 درصد مصرف، پر مصرف ترین مکمل های غذایی گزارش شده در امریکا هستند.

در این مقاله سعی داریم برای شما نکاتی را درباره مولتی ویتامین و نحوه و چگونگی مصرف مولتی ویتامین مینرال را توضیح دهیم.

مولتی ویتامین مولتی ویتامین