درباره ما
مجموعه ی محصولات ویتاول، برند مادر مکمل های غذایی و دارویی شرکت داروسازی مهبان دارو است که در بازار ایران با شعار Always Well With Vitawell با تلاش تیم حرفه ای و کار آمد ، با هدف ارائه بهترین محصولات مکملی از نظر کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد .
اطلاعات تماس
تهران ، ولیعصر ، بلوار اسفندیار ، پلاک 30 ، ساختمان مهبان
سایت مهبان
Official@vitawell.ir
021-88678994

رویال دیلی د3

در مورد مکمل رویال دیلی د3بیشتر بدانید

رویال دیلی د3، مکمل جدید خانواده ویتاول است که با داشتن ژل رویال و ویتامین د3، به تقویت سیستم ایمنی، کاهش خستگی، افزایش انرژی بدن و جذب کلسیم و فسفر کمک می کند.

رویال دیلی د3، مکمل جدید از سبد محصولات ویتاول است که توسط واحد تحقیق و توسعه گروه دارویی مهبان طراحی و تولید شده است. این مکمل از ترکیب ژل رویال و ویتامین D3 تشکیل شده و به عنوان یک منبع غنی از ویتامین ‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و … تاثیرات قابل توجهی بر سلامت عمومی بدن دارد.

مکمل رویال دیلی د3 حاوی ترکیبات زیر است:

ژل رویال:

ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ است که توسط زنبور های کارگر برای تغذیه ملکه و لاروها تولید شده و حاوی غنی ترین مواد مغذی از جمله کربوهیدرات، پروتئین ها، ویتامین های A، B، C، E، اسیدهای چرب و مواد معدنی می باشد. مصرف ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی، افزایش سطح انرژی، کاهش خستگی و افزایش عملکرد فیزیکی و ذهنی موثر است. هم چنین ژل رویال می تواند به بهبود علائم یائسگی، تب یونجه، دیابت، سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، چاقی، کاهش کلسترول بدن، خشکی چشم و بسیاری اهداف دیگر کمک کند.

ویتامین D3:  

ویتامین D3 یا کلسی فرول یکی از ویتامین ‌های محلول در چربی مهم برای سلامتی بدن است که نقش مهمی در جذب کلسیم و فسفر، تنظیم سطح کلسیم در خون و سلامت استخوان ‌ها و دندان‌ ها دارد. همچنین، به حفظ سلامت عضلات، تقویت سیستم ایمنی، کاهش خطر بروز بیماری های قلبی- عروقی، برخی از سرطان ها، بیماری های التهابی و …  نیز کمک می کند.

به طور کلی کنار هم قرار گرفتن این دو ترکیب در رویال دیلی د3، می تواند به تقویت و افزایش سیستم ایمنی، کاهش خستگی، افزایش انرژی بدن و جذب کلسیم و فسفر کمک می کند.

توصیه می شود پیش از شروع هر مکمل جدید، با پزشک خود مشورت نموده و وی را از تمامی داروها، مکمل ها و فرآورده های گیاهی مصرفی مطلع نمایید.

Royal jelly
Vitamin D3